Informatie

Op deze pagina vind u alle relevante informatie omtrent bestellen, betalen, retourneren etc.

Betalen

Betalen kan bij Scolair op de volgende manieren:

  • iDEAL: via de vertrouwde online betaalomgeving van uw bank
  • PayPal: met uw eigen vertrouwde PayPal account

Bent u een zakelijke klant (bijv. een school) en wilt u de producten graag op rekening bestellen, dan dient u een account te openen. Na verificatie en goedkeuring van uw account kunt u op rekening een bestelling plaatsen.

Retourneren

Binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling is het mogelijk om deze te retourneren, met inachtneming van het volgende:

  1. U dient de retour eerst per e-mail bij ons aan te melden, vermeld hierbij duidelijk uw NAW-gegevens, het bestelnummer en om welk artikel het gaat.
  2. Het product zit in de originele verpakking, is niet gebruikt en onbeschadigd.
  3. De retourkosten dient u zelf te betalen.

Facturatie

U ontvangt altijd digitaal een factuur van uw bestelling. Deze wordt naar het mailadres gestuurd waarmee u de bestelling bij ons heeft geplaatst.

Bewaar deze aankoopfactuur goed. Hier zal altijd naar gevraagd worden bij garantiegevallen of bij serviceverzoeken.

Heeft u geen factuur ontvangen, maar wel de bestelling ? Check dan even de spam map van uw mailbox.

Bezorging

Een groot gedeelte van ons assortiment hebben wij zelf op voorraad. Standaard versturen wij de bestellingen (mits voor 13.00 uur besteld) nog dezelfde werkdag. Indien wij een artikel niet op voorraad hebben sturen wij u een mail met de te verwachte levertijd.

Scolair hanteert voor al haar webshop bestellingen tot 20Kg de volgende kosten: Nederland € 6,95 / België € 13,-

Mochten de verzendkosten afwijken van bovenstaande dan nemen wij eerst contact met u op !

Tijdens feestdagen kan het zijn dat je bestelling wat langer op zich laat wachten. We vragen je vriendelijk om altijd de track & tracecode goed in de gaten te houden voor de meest actuele bezorginformatie.